< Till bloggens startsida

"Jag har bara en stationär" mhihih

Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har verkligen inte kunnat Dagarna i korta drag Torsdag: Skola..efter skolan packade Alice och jag ner saft, chips, brownies och jordgubbar och gick ner till en random brygga :) Badade..solade. Skönt. Vid halv 8 gick vi hem. Kom hem, tittade på sveriges fulaste hem..åt. Städade till kl halv 12. Sen pluggade jag! I en kvart..för jag ville sova :P NATT! Fredag (idag): Vaknar..sminkar mig..osv, (blev ingen frukost idag heller), gick ttill bussen. Tog bussen - skoldag.. So prov! Sen tog dagen slut. Jag, Sofia och Sofia gick(småsprang) till bussen på djupdal. VI hann. Tog bussen åkte hem, och packade mat. Gick med våra mackor och saft ner till edsviken..letade efter corinnes och Alices brygga - hittade den inte. Frågar tant och gubbe Jag- Hej! bor ni här? gubbe och tant- Ja - Vet ni om det finns någon allmän brygga här elelr är alla privata? - Alla är ju privata men enligt allemannsrätten får alla bada där, och dom där är inte hemma så ta deras brygga ;) - TAAACK!!! :D *går till bryggan* - oj..här var det några..hehe, VI GÅR! Nästa brygga, (alltså den som A och jag satt på igår!) DEN HÄR TAR VI! SOOLEN KOM PReCIS NÄR VI KOM :D nästan... Solade..badade, Alice kom på besök! äta...hmm...MOsa. FOta!! Sen gick vi hem när det började mullra väldigt nära oss. Sofia OCH sofia hade båda rätt om molnen ;) Nu ska vi handla!! och möta Amääändie. PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0