< Till bloggens startsida

Jävla borrljud. SLuta bygga !

OKej..somsagt. Ingen uppdatering.

Onsdag: Mötte bella, alexandra och mami i stan.
Köpte underkläder och converse.
Audition- Ingen kommentar.
Sari sov med mig på stora vägen :D


Torsdag:
Sovmorgon, Skola, Lång  dag, som blev kosrt dag. Rebeccas och min jumpalektion gick ut på att sola..och lyssna på MUUSIC!
Letade efter en pinne, sen slutade vi. Förutom jag, elin, sarah, vickis och rebecca. Syslöjd för oss alltså.
Gjorde klart min ballongklänning! Fan vad ful den är xP
Gick till bussen kl 4- tog bussen hem.


Nu sitter jag i soffan och tittar på tv. R och jag kasnke skulle ha sovit hos Sarah men hon fick inte ha någon hemma.
Rebecca vill sova hos moi. Så det får hon, men jag föreslog att jag, katja, issa, hanna och alma kunde sova över idag, Lite kul likssom. Skickade sms till alla. Det är bara katja som har svarat :P Jaja,  segosarrrrr.

Nu ska jag ta något att äta. HUUUNGRY
bye

sött :D

Kommentarer
sofia

tjuv -.-<3

2010-05-27 @ 18:56:03
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Anonym

mhihiihihi, neee :D Dom var bara så söta!

2010-05-30 @ 00:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0