< Till bloggens startsida

"nöjda kunder, nöjda kunder" mhiihih ENCHILADAS :D

När jag kom hem så var det ju helt sjukt. Jag frös skiiiitamkt! Låg i soffan och kämpade med att sova i 4-5 timmar.. sen ville jag ta migupp. Jag visste ju att jag behövde äta ngt. Men jag var sugen på fetaost, tomater och baguette. Så jag tog en ipren ochgickoch handlade på vivo..
Sen när jag kom hem så var jag genomsvettig av att ha gått ner till affären och upp.TYp helt utmattad..
Men nu är jag så jävla varm, har svårt att andas och bara är heelt snurrig Tror jag har feber..

Text tagen ur min och sofias konversation på msn. Orkar inte skriva mkt. Låg i soffan från kl 10- 3..försökte sova. Kunde inte röra på mig..Nu ska jag duscha. Vill verkligen INTE spy :'(
Jag har ont överallt! Mina bröst, min rooompaaaa, mina ben, mitt huvud, mina nyckelben, min hals, min mage. Jag är öm i alla mina muskler så det är skitjobbigt när jag hostar, för min mage har "träningsvärk".
Jag missar min sista lektion på base, vad ska jag säga? Allt är skit idag, förutom en liten ängel som alltid gör mig på gott humör :) Se andra bilden <3

hahaha, jag och sandra..5:an? Blir glad av den här bilden

Du är så vacker, med och utan platt hår! Jag älskar dig <3 


Kommentarer
sofia älskar johanna

awh, sunshine!

älskar dig, och bli frisk nu nu nu ! <33333

2010-05-03 @ 20:08:35
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Sandra

UGHHH, VAD HADE JAG PÅ MIG??????

2010-05-04 @ 08:13:42
johannaaaa

haha kläder?! :D

men titta på mig då?

2010-05-04 @ 11:12:23
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0