< Till bloggens startsida

sommarvandring..

..har jag tagit i min garderobe. Har hittat min bikini..eller, 2 bikinisar. Men en har jag växt ur. Alltså ena underdelen. Så nu går jag runt i en vit bikiniöverdel och en brun bikiniunderdel. Fint va? mm.. eller hur :)
Jag har duschat..peelat in hela kroppen. Avlägsnat skogen på mina ben och provat lite sommar clothes. Nu sitter jag och äter godis! Ikväll ska jag vara med min mor. Det ska bli mysigt. Vi ska typ ha filmkväll...jag är JÄTTEsugen på jordgubbar. Det åt Sandra och jag igår när vi partade. Me like the tärning btw.
kollade nyss in på facebook. Sandra... våran sång har spridit sig. Haha. Skämt åsido...
jag har blivit taggad på en liten asiat-bild också.. Cute!
Men  nu ska jag gå och..sitta i soffan. Jag vill inte vara med mamma ikväll. Det är så fint väder. Vill ut med vänner...smsa ochc ring!
byee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0