< Till bloggens startsida

Litet förkyld. FAN VENDELA!

Nästan städat klart..hehe jag har typ..jo men jag hahr faktiskt städat mycket!! Somsagt så såg ni ju Dora, "the cleaning lady" som vi tar hit ibland.
Trevligt med en städad lägenhet. Just nu sitter jag pch tänker på sommaren..och alla planer. Jag har nästan inga. Förutom 3 små "gang-things". But that is a secret. Men sarah Verdier ring mig nu bums! Inga bortförklaringar :)
Har försökt ringa dig, det går inte. Bajs. Snart är det DHW...

Skoldag
Måndag..
Engelska - övar på läxan
Idrott - sitter och solar medans alla andra spelar boll-nudda marken-sen slänga iväg- leken ;) hahaha!
NO- ska gå till en sjö och samla ihop småäckliga saker ur vattnet. Men promenaden dit var lång (20min) så vi kom dit och gick mot skolan igen. Väldigt mysig faktiskt! Och vi slapp ju lektionen! ;)
SO- tittar på en hemsk film. Den är sjukt förutsägbar och jag fattade allt som skulle hända...men den var bra! men vi har ju bara sätt n halvtimme på den. Lång tid kvar! Vilket är bra för då är det chill med lektionerna :P
LUNCH- BLÄ
Matte- utomhus, leker, solar, tog issas hörlurar och proppade mina öron med musik som alla utanför hörde också..väldigt tydligt märkte jag eftersom att alla började sjunga på låtarna jag lyssnade på! ;)
Musik- DEN TOGS BORT! VI FICK SLUTA!

Tog tåget med Hannaaaa till norrviken för hon skulle till rotebrooooan! haha.  Hon gav ett uttalande om att jag skulle vara galen? neee då har hon fått nys på fel människa (hahahah den var bra den)
;)
Gick till sooffiiiiia. Träffade den lilla pricken och johanna, osten och skinka. DOm har lärt sig att använda sina klor rätt! Jag fick inga klor i huden idag. yayyyy
Men dom växer..vill att dom ska förbli små! :D
Pratade med Sofia..då ringde mamma. Andreas kom hem från lund idag så vi skulle fika i stan. Mamma och han hämtade mig vid planket. Vi åkte in till stan..mamma var hon Anki (frisören). Sen åt vi med syster min. Alla 4. MYS!
Sen pkte vi hem hit...alltså sidensvansvägen. Nu ska jag titta på DHW! Byeeee

a photo that makes (atleast me) happy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0