< Till bloggens startsida

Jag sover HELA TIDEN

förlåt...

Mår skit..men bättre. Tog en ny ipren för en timme sen för att den höll på att släppa..
Mamma kom med mat förut. Baguette, skagenröra, duvduvor som jag sa när jag var liten..(vindruvor) och pim pim!
Jag åt en sån där lite nlåda med pim pim, en halv baguette..en sked skagenröra och många duvduvor..
Innan hade jag inte ätit på 36 timmar..På två dagar har jag bara ätit det som jag sa nu och en baguette med fetaost och tomat.
Jag har sovit hela tiden, omg och jag är sjukt trött ändå! Mina ögon gör ont också. Nu tittar jag på Ugly Betty..sen blir det DHW.
Jag är sugen på pizza..fan..min aptit kommer och går..men men. Jag kommer till skolan tidigast på fredag, om ens då..
39 graders feber-- inte kul.

omg, jag är inne på mitt andra konto på datan..hittade gamla bilder :)

Kommentarer
Vickan

saknar dej johanna :( <33

2010-05-05 @ 22:46:55
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0