< Till bloggens startsida

......

7 intressanta saker om mig...
1. Jag tror otroligt mycket på ödet eftersom att det stämmer. Ni förstår säkert inte men det är helt sjukt. Ödet alltså! Mums.
2. Jag älskar chips! Jag har sagt till min pappa att om han slutar röka så slutar jag äta chips, men han ignorerar mig bara då :P
3. Jag är beroende av ljus..mysfaktor och sånt. Jag tycker att man kan göra allt mysigt! Med ljus...!
4. Jag är pyroman. Har tänt på lite vadsomhelst. Bland annat mina fingrar.. Aj.. Jag skulle testa och..det gick bra iallfall :)
5. Jag suckar rätt ofta.
6. Jag äter mat som fan.
7. Jag har svårt att yttra mig om vissa saker. Väljer att hålla det för mig själv oftast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0