< Till bloggens startsida

OM ETT ÅR ÄR VI TYP I GREKLAND! :D





haha!



Nej men listen up people. Nu åker jag till sidensvansvägen, så det blir inte så mycket bloggning för min dator är heeeelt fuckad! Ska starta om den en vacker dag. I veckan typ. radera allt förutom det jag vill ha kvar. Börja om på nytt :) Igår shoppade jag. Men inte mycket alls. Bara lite fina saker. Skor och väska är kvar. MEN! Jag har fått mitt kort! ÄNTLIGEN!


VÄLKOMMEN HEM KÄRA KONTOKORT! NU SKA JAG TA EN JÄVLA MASSA PENGAR IFRÅN DIG! <3
typ...

Men nu ska jag åkaaa! Fick också reda på att min kääre kusin ska bo hos mig från 7- 22 januari, för då är mina parents typ borta båda 2. Pappa är i västindien typ och mamma jobbar. Men det är ASNAJS för mig :) För min kusin är tp bäst? hallå. Vem annars går och köper glass åt en 14 åring hela tiden. fast...förra gången hon bodde hos mig var jag 13 :) Eller 12 kanske tillochmed.
DEt känns skönt att komma hem till en städad lägenhet! Cirkusmongos! Jag älskar er <3
NU måste jag VERKLIGEN kila!
bye <3

Kommentarer
sofia

WIIIIIIII! :D :D :D <33

2010-09-19 @ 16:23:55
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0