< Till bloggens startsida

P(lugg)P(izza)P(appaper)

hähä. 3# myyycket viktiga punkter om hur det kommer att bli hos sandra idag. Kinda'....
Fin bloggning du gjorde där förresten.. Mycket fin.

hihi
Jag får inte bestämma något runt här så nu åker jag till Sandra och har kul istället. har fått en iphone..soe...men inte den nya. hehe, så bortskämd är jag inte ;)

Såå..nu måste jag gå, blir väl lite uppdatering ikväll i guess. Hoppas det finns chips sandra...hoppas det finns chips.....
(mysteriously)...?

höhö. Sandra du ser so sad ut ;) tvärt emot sofia :P


Kommentarer
Sandra

Vad i hel... a världen är det där för fucked up bild.... Jag borde bli nominerad :D

2010-09-11 @ 17:38:34
URL: http://hogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0