< Till bloggens startsida

BESLUTSÅNGEST!

ja EVelina, vi vet att du har beslutsångest.

Dagen då.
Vi går till Qben, ingen fattar ändå.
hmm...vad ska jag ta...
- är du hungrig evelina?
- njaae, jag är mer törstig, vad har ni för drickor, och smaker på det? mm, nää, kanske en kokosboll..nää, en...kaka? Mat..nä jag åt nyss, kanske läsk, vad har ni för läsk? eller nej...kanske en bulle, nej ni har ingen bulle..jag vet inte...
- EVelina vad fan håller du på med? (alice, jag älskar din blick då), haha..

BESLUTSÅNGEST!
...hörde man då en vilsen Evelina skrika..och springa ut ifrån skolans egna café-
vilken härlig dag!


Hej ^^

Kommentarer
the most awesome alice in the world

fan va chockad jag va ._.

2011-02-10 @ 20:30:29
URL: http://yuwanalicezhang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0