< Till bloggens startsida

Känner mig använd.

Du är svår att lista ut. Jag förstår inte ibland. Vill bara sitta och krama dig så hårt jag kan, medan jag på samma gång inte vill känna av dig för att jag inte vill känna mig använd. Att känna sig osäker, om man har gjort det en längre tid så skiter sig allt för då börjar man tänka på allt man gör, och för att inte tänka på allt man gör, kontrollera, stoppa, starta, inte göra, göra, så gör man galna saker.
Och galna saker hjälper faktiskt, stay true- det är bara bullshit. Ingen kommer komma igenom livet som samma person. man ändras och det är inget vi kan göra åt det.

fuck it. Om inte du bryr dig, så bryr jag mig fortfarande, och det kommer jag alltid göra. jag finns
alltid här. Just so you know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0