< Till bloggens startsida

Slut.

Jaa..rubriken då..
Helt slut.
Varför vet jag inte. har skrattat så mycket idag..troligen därför. Har inte skrattat såhär mycket på länge. haha..japp...
Tråkigt inlägg? Jag vet.

imorgon blir det ingen skola för mig, så idag var sista dagen innan lovet. Skönt. Jag vet dock inte vad jag ska göra på lovet, slå en pling, eller ding, (sms eller ring), till mig så blir det jättekul.
Jag vill sova..men det får jag inte...sovintesovintesovintesovinte....

Varför ska jag känna mig skyldig? jag orkar inte. jag är trött. nu ska jag sluta tänka och bara vara.
Jag är bra på att lyssna..mindre bra på att prata..om såndant. Annars är jag väl bättre än vissa.

Inlägget hänger inte ihop och har ingen poäng alls. precis som många människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0