< Till bloggens startsida

-

Nej, nog om detta. Ni tycker säkert att jag är jättetöntig. Men det är för att ni inte vet vad som pågår. So.
Hela dagen har varit som en normal dag. Med normala saker, (bortsett ifrån imorse, om inte någon anser det  - att vara normalt), med normala människor.
Läst väldigt mycket, börjat tänka.
Framtiden är nog det som går runt mest, wow. Runt runt i huvudet.
plopp, så ploppade min ploppande ploppmacka upp ur den ruinerade ploppbrödrosten. Nu ska jag äta. Trots att jag säkert har gått upp 3 kilo under lovet, (om inte mer), så äter jag. Fuck the rest jag äter hur mycket jag vill. mohaha.
Hoppas att jag inte får ett "breakdown" mitt i skolan imorrn, för det blir väldigt jobbigt att "prata sig ur". Orkar inte. bläbläblä. Jag vill inte ha betyg..men jag vill ha betyg..hur går det ihop? Jag vet inte...vet du? nej men allvarligt häromdan i backen så blev jag skitzo för ett tag. läskigt? - Ja.
Nu ska jag äta, somsagt.
peace ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0