< Till bloggens startsida

8 timmar

blev min tid under täcket...sovandes.
Tror att jag har vant mig hyfsat att gå upp till skolan nu. Har väldigt ont i mitt vänstra öga, vilken känns lite dystert...för..det gör ont. Väldigt ont. Nog om ögon,
Andreas åker till Arlanda om en timme, han tar sedan samma flight som min mamma till Köpenhamn och sedan tåget till Lund. Väldigt smidig väg om jag får säga det själv MEN, han är icke vaken, trots att jag väckte honom. för ca en trekvart sen, så, tekniskt sätt så har jag varit vaken sedan klockan 8. bra johanna.
Jag är hungrig. Ska nog ta mig en macka, eller två.
Jag är inte taggad inför skolan..jag orkar inte. Men det kanske är ett bra tecken. Tidigare har jag varit jätte taggad..men det kanske kommer gå bra i skolan i år. Det ska gå bra i skolan i år! För mig
Nu måste jag kila.
- Mallorca de Palma 2010- längtar faktiskt tillbaka.
"love is all around"
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0