< Till bloggens startsida

Att umgås...

...är en konst.

imorse vaknade jag upp i någon del utav väsby med en medium hund, en mini hund och en megahund. Utvilad (njae kanske inte), och med ett leende på läpparna (njae kanske inte). I själva verket var jag skit pissed of för att Ella och Sarah, ni pratar så JÄVLA högt på mornar när alla inte har vaknat! så. The frustration is over.
Sarah gick vid 10, då var jag inte vaken. E och jag åt frukost vid 11 halv 12. Tiden rann inte iväg...och jag kom snabbt iväg till en buss. Precis innan så såg jag att S hade kommit hem. Kära vän, jag fick ett glädjeanfall och började hoppa upp och ner (bokstavligt), sen ringde jag henne och hon "joinade" mig på tåget till centrum.
I centrum hade jag bestämt träff med Sandra och the kinese, we do not say her name. alice.
efter 5 timmar där åkte jag hem och nu sitter jag här. Hamsterjäveln är borta, för gott hoppas jag. Men en annan krabat sitter brevid mig istället. Agnes
Jag fick tröstgodis!! gott som fan...ROLLO...mmmmmm....
Men iallfall, jag började egentligen skriva för att jag hittade en rolig låt som var sådär härligt glad och beskrev den tiden i centrum idag med Sandra och Sofia i slutet...här kommer den :)
spotify <3
love,
/ me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0