< Till bloggens startsida

Började faktiskt skratta, inte på ett kaxigt sätt, utan på mitt eget sätt :P



Okej.
hahahhaha, den här kommentaren var faktiskt lite ruuulig :D gulligt av dig lille vän. Men du har faktiskt rätt, hahaha vänta...haha...jag är fan rätt störd i huvudet. Det vet nog andra som känner mig. Men att du utgick från det bara genom att läsa min blogg var väl lite kul :) hihi.
Somsagt, jag tyckte att detta var kul.....TILLS jag gick in på din blogg och hittade det här inlägget.... :P


Vem fan skriver ett helt inlägg om en häst? Jag antar att den heter Junior. Varför undrar ni kanske då,
- Jo, för att det hon har valt att skriva juniiior <3 som rubrik. hahahahah jag gillar att du la till en liten låt där också. har dock inte lyssnat på den. borde kanske göra det..jag gör det...nu..hahhahahhahahahahhahahaha, nää du. du är bara för mycket. Klockren är du faktiskt lite..man kanske ska börja säga, " den där Anna", haha IukwIm.
Jag lägger fan ut låten..vänta lite..


Nu har jag totalt förlorat respekten för dig :) Okej, detta börjar gå överstyr. Jag känner dig inte ens, jag ska lämna detta. Vi stryker hela raden förresten, gör vi? ja det gör vi.

bye

Kommentarer
Sufiiiaaaaaaaa

Asså Johanna, hahahahhaha du är fan störd på riktigt xD Sitter och skrattar åt dina häst-inlägg, hahahahaha min nya favorit blogg helt klart

2011-01-31 @ 23:06:35
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0