< Till bloggens startsida

Detta är ett tidsinställt inlägg.

Just nu vet jag ej vart jag är. Danderyd, Polen, Ryssland (om det typ inte är samma sak? :S), Dödtuna. Vem vet, jag kanske till och med ligger och ruttnar i en sopptunna. -Dä ä näjs-
Imorrn åker bror hem... "/ men vi ska till new york tillsammans i februari så whatever! be strong. Trist att du bor i Lund, men ändå mys eftersom att då kan jag komma ner och hälsa på i den lille dockstaden!
Oj, just det vet ni vad? Idag kollade jag i en "travel book" för att se vart jsg skulle åka. Jag kom fram till,
Cuba - fyfan! vad coolt land. Congo, Kina, brasilien, Antarktis, Rom, Piri Piri...? bentobento..? eller vad fan det hette..?, afghanistan, irak, iran (hahahaha so NOT true) aldrig.. :S och Kista såklart! ;)
Nog om utomlans resor! Nu suktas jag, dock så ska jag till väldigt många ställen i vår och höst..alltså i ÅR med ett annat ordval...fler än 4...new york, teneriffa, kanske carlifornien, Åre (kanske inte utomlans, men dit ska jag), Vitsgårn (inte heller utomlans,men som en resa i sig), Carlifornien (kanske),
GREKERNAS LAND! Och klassresa, kanske fler, det får vi se! ;)
Härligt va?

vi höres <3
hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0