< Till bloggens startsida

Hej kära vänner.

Nu är vi hemma. Jeansen bytta, pizza äten, gudstjänst nr 2 avklarad!
NO provet då. Jag är stolt över mig själv, faktiskt. Och jag siktar på VG, minst. Men jag tror faktiskt ganska starkt på ett MVG.
<nog om det. man ska aldrig prata om Prov, på dödligt allvar så är det...dödligt allvar att prata om prov>

På pizzerian så såg vi en fisk..den spydde och sedan åt dens vänner upp spyan och den själv deltog också i måltiden!
I kyrkan var det måånga fler idag än förra gången, och vi bidrog ju med..vad var vi..? 8 pers. varav 2 av de brast ut i skratt, dock inte högt. inte högt alls.
Jag kan medge att dessa 2 personer var Lovisa och Jag. Jag skäms, men man hörde inte, det var ljudlöst skratt i 5 sekunder. Så det gick bra. Prästen var stelare denna gång, kan bero på att det var en annan präst- tråkigt.

Nu är Sofia här och Andreas och Pappa kom nyss in för dörren. Ska nog prata med allihopa och ha det allmänt trevligt. Vi har typ ingen mat hemma, det känns trist, men vi fikade ju brevid Guds Hus så det är väl OK. vi borde vara mätta ett tag, med tanke på att alla kakor tog slut. Stackars människor. Men de kom ju och pratade med oss. Jag tyckte att det var en specifik situation som vi klarade ovanligt.
- vänd bara på duken! nej så, nej andra hållet. ää förfaaan
- SVÄR INTE!
- jävlar, neeej jävlar..å helvete. nej sluta. VÄND PÅ DEN JÄVLA DUKEN.
- Svär inte.
- Fuck me.

Ungefär sådär gick det till..och...det är ju alltid trevligt.
Sofia och jag fick skjuts hem, tack Irre. (Bond, hihihihihihihihi).
Nu borstar hon tänderna, och jaa..man borde ju egentligen sova tidigt en kväll åtminstonde. Vem vet, denna kväll kanske blir den kvällen. Nobody knows.

mallorca förra året var det väl?

NEW FUCKING YORK OM..5 ynka dagar! 2 skoldagar kvar!

Är vi fina? :D

om inte annat, nattinatti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0