< Till bloggens startsida

höhöhöh, jaa det är så synd om dig.

palla
Idag har varit en helt Ok dag. Jag åkte hem, städade, fixade iordning så att det är hyffsat fint där tills jag kommer dit näsa, (höhöjagskrevnäsamendetskavaranästa), gång. Det är typ den 12e. Får egentligen inte vara där själv, men vafan, jag åker dit ändå. För jag måste fixa. Karin kommer ju på söndag! :D
Pappa är i Västindien on a boat. Han seglar, vilket jag tycker verkar en otroligt najs sak att göra i dessa tider. Men, jag ska ju till New York, så det går ingen stor nöd på mig, men på er kanske?  Det bär av den 1 februari, och det är väldigt snart. Jag tror inte att jag missar några redovisningar...men man vet aldrig om Babs kan komma med små saker tills dess. I hope not. För då blidde det jobbigt! Ytterligare uttalanden om New York kommer att skrivas..i slutet utav Januari. Okej, nu kan jag freaka ut.
OMFGOMFGOMFGOMFG I am going to NYC...hoooooly..
and I am Done!
Tro det eller ej, men jag sitter faktiskt inte och hoppar upp och ned i soffan, skulle vilja, men det verkar inte funka så bra idag. hmm...
Efter jag hade varit hemma så åkte jag till Mami och Anders borta i Bollstanäs, here is my current living.
Jag gjorde mat men var sugen på att se en film. Jag tog tillfället i akt när mamma, bokstavligen, sprang iväg. Nej, hon sprang inte ifrån mig, hon skulle pröva sina nya springskor. Kallt, fyfan jag skulle aldrig springa i sånahära kalla temperaturer! Uschamig.
Men jag somnade iallafall, halvvägs in i filmen.
Och har sovit tills nu. Jag skriver om dagen lite senare, nu är jag hungrig..igen.
that's a wrap.
minnen?
- Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0