< Till bloggens startsida

It's timeee....

BAM BAM BAM!

I'm back. The ghost from your past, your present and your future. The one and only. Kan ni gissa vem det är?
Ja såklart ni kan... Eller?

Jag låter er fundera en stund.

Jag har varit i Thailand och stekt i två veckor. Och ätit. Sorgligt nog är inte maten i Thailand alltid att lita på. Jag blev magsjuk. Som tur var var det sista dagen. Som otur var lyckades jag spy på planet. På mina byxor. Jag åkte hem i ett par filtar. Och inga byxor. Lyckat...

I morse Jetlaggade jag... Eller det började ju igårkväll med att jag gick och la mig klockan 17.00. sen är det kanske inte så konstigt att man vaknar halv 4 och är hur pigg som helst.

Well enough about me.
Har ni också märkt att Johanna på senaste tiden blivit en liten partypingla. Jo det kan jag säga er. När hon inte är med sina konstiga vänner och gör dumma saker som att tejpa in sig tills amn ser ut som en mumie/barbie/ladyGaga/superhjälte är hon ute och partar för fullt.

Om jag någonsin blir så mogen ska jag ringa henne. då blir det Party Party Part Party Party Part osv.
Fast det har vi ju för det mesta ändå. Johanna är lite Party hela hon. En levande discokula skulle man kunna säga.

Nu har jag tröttnat på att fylla Johannas blogg med skräp. Jag vill bara förtydliga en sak. JAG ÄR INTE BEROENDE AV JUSTIN BIEBER LÄNGRE!

Tro't eller ej...

Har ni fortfarande inte listat ut vem jag är... kolla min blogg vettja :) ---->här<-----

Taco hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0