< Till bloggens startsida

Tjabba tjena

- såg en snygg snubbe idag. han gick på fysen, men efter ett tag var han sådär...... njääee han är inte snygg längre. Vi stryker början. Eller, nej. Vi stryker allt.

Sådär :) musch better. Andreas gör mat, jag kom nyss hem. Det var verkligen inte lika jobbigt idag. pjuuh, jag har blivit starkare! om jag fortsätter såhär så kommer jag bli så jävla stark så det är helt sjuuukt.

Måndagar: plugg (och yoga, gym)
tisdagar: dans, dans nr 2, plugg
onsdagar: plugg, (yoga, gym)
torsdagar: plugga, (yoga, gym)
fredagar; dans. party.
Lördagar: ledig. party.
Söndagar fys/styrka, sova.

Om jag får säga det själv, det känns bra. Kanske ska lägga till lite fler kurser också, men snart kommer jag fan få betala själv. dyrt, usch.

Qbens gym då
. Där ska jag börja träna lite ibland. Jag ska också lära mig spela gitarr. Vi får ju be, lite också... Haha, i am pathetic.

Fet kool jag känner mig. Jag är extra kool för att jag skriver Kool, med K.
Imorgon är det sista dagen i skolan, (för mig), sedan så åker jag till ny. Och fyfan vad jag ska göra aallt som finns att göra. Jag åker med bror och mor, och vi är bäst så vi ska nog göra allt möjligt :)
Alla tre vill shoppa, så det är ju positivt. tummen upp.

Snart ska jag äta, duscha, titta på solsidan. A och A kommer och pluggar till matteprovet som är imorrn!
Hoppas inte att någon jävlel har glömt det. För då blidde det jobbigt för den.


Hej, du är fin :)



Kommentarer
sofia

nej, för hans hår var för kort och muggen var i vägen.. och håret med.. :) Vi klippte in mandiehoe ist

2011-01-30 @ 22:11:14
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/
Anna

du e fan störd i huvudet

2011-01-31 @ 12:23:32
URL: http://annafredlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0