< Till bloggens startsida

Vanlijvisp + paj = gott

Nyduschad...mys.
Jag är tillbaka. Och jag lever. Jag fattar inte, jag kan inte åka skidor längre. sista kvarten var helt okej. Men jag ramlade i liften precis när vi kom dit - första "liftåket" - vi kallar det Epic Fail.
Precis då så kommer V, S och H som jag inte träffat på 2 veckor.

petter - haha, johanna, ramlade ni? ha
jag - TYST! (lite tjurigt)
härligt bemötande
Jag kände mig ganska besviken på mig själv, det var sorligt. Har inget muskelminne what so ever.
Jag vill ut ikväll, jag tror jag ska ut ikväll. Fixar och trixar...
Trots allt sista kvällen i frihet. Igår var jag verkligen inte taggad på skola, jag sa det, men jag var det inte. Sorg.
Nu är jag verkligen inte, (observera att jag använde alla dessa skrifttekniker)
--->
Det kallar jag starkt.
Just ni gör vi paj. Hallonpaj närmare bestämt, tja därav rubriken. Vaniljvisp heter det...vad händer då när man inte har någon visp?
Jo, man skakar den.
Ungerfär som man gör med en annan sak, men det ska vi inte gå in på. Iallafall inte nu.
talk to you laterr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0