< Till bloggens startsida

"deeäärförattviääeeeristaaeedeen"

Jag har världens bästa vänner.

Japp...trots att den störta delen utav meningen ovan är rätt så mycket ironi. Vissa personer alltså.
Dagen då. det blev att åka av, till staaada. Dock inte så många frikadellis och heller ingen pasta. hejladyochlufsen.
nej, vi åt på tacobar efter en halvtimmens vandring och många skrattanfall från min sida. Lovisa och sofia stog väl mest och skämdes för dessa HA HA HA- ord uttryck som väldes ur mig. Mitt i City. Men gud så gott det var. Inte att skratta då, utan att äta. Mums.
Vi pratade och hade det mysigt. Jaa...fyFAN vad mysigt vi hade det. Jag gillar oss :) Får jag göra det? Ja det får jag.
Jag var fortfarande hungrig, så istället för att lägga pengar på en till portion...vadfan jag nu åt...så försökte vi hitta ett mysigt fik...men på vägen så stannade man väl till på H&M...Vila...scorett...och annat skit som man ändå inte har råd med i dessa svåra tider...okej..jag har väl pengar. men jag vill inte spendera dem...hejvillnågonköpamycketsakertillmig?
Nej...förmodligen inte. Men...vi hittade ett mysigt fik. Dock så stod inte priserna..det såg man genom fönstret... Så min idé var ju att om priserna var fööör höga så skulle någons mobil "ringa" och så skulle vi ha vääldigt bråttom därifrån.
Det behövdes inte. Vi fick väldigt bråttom därifrån när jag märkte att min mobil var borta.
Hur märkte jag det undrar ni kanske, nej, det gör ni nog inte, men jag berättar ändå.
Jag skulle ta fram mitt kärakära kontokort..men..koden kan jag inte, så den finns alltid på mobilen. den är väldigt svår att lära sig också..vill aldrig fastna.. haha, tänkte skriva den men jag kommer inte ihåg den så det var väl bra det.
Men vi sprang tillbaka till age and em, där jag hade glömt den i omklädningsrummet. Vi hade varit där en gång tidigare för att hitta Lovisas gråa 99 kronors halsduk som glömdes kvar någonstans...tyvärr vet vi inte var...
Rest In Peace, dear Nintynine kroanors halsdjuuke.

Nej kära vänner, imorgon är en ny dag. sorgligt nog

hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0