< Till bloggens startsida

Hej hej hallå

bloggrape ftw.

Hej retards. Jag skulle ta en paus i min städning... okej... jag har faktiskt inte börjat än... men jag skulle läsa bloggar iallafall. När jag kom till johannas blogg kände jag. Äh fyfan .... Jag blev sugen på att rapea henne.... bloggrapea alltså..

Jag lyssnar på låtar som handlar om sandra. Jag är Sandra. Och alla låtarna handlar om sandra. Visst är jag cool :D

Just nu spelas. "Happy Birthday Sandra". Det är ju inte riktigt sant. Men snart... så det gills :D

Jag tog bort låten "Sandra måste dö" från spellistan. Det var roligt först. Men sen kände jag att jag inte ville dö....

Hejdå retards.

Taco hej :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0