< Till bloggens startsida

jaa...

jaa..vad har jag gjort idag då?
Frossat i mig mat är det rätta svaret.
Ja märkte att jag hade "dubbelbokat"...så först åkte jag in till staden med Beite och Taubert. Mys. Vi hade det trevligt...pratade mycket... fina människor det där. Vi frossade mat..och för att bli frestad så köpte sofia en skinnjacka(!), och ett par svarta jeans. Yay.
Vid 7 tog vi tåget tillbaka och då åkte jag till Lolololovisa...där Sofia var...de gjorde liite misslyckade semlor när jag var där sen..de blev väl brända..men vi fyllde dem med jordnötssmör, nutella och chokladgrädde ,(köpt), och detta åt vi efter middagen som vi fixade till tills hennes mor kom hem. gott!
Kom hem för ungefär en timme sen. härligthärligt. men man kan ju säga att..jag har haft en toppendag!

Tack beit och tuab <3
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0