< Till bloggens startsida

Lovet då.

Jag har tvättat i 4 timmar idag. 4 timmar...jävlar. jag är fett stolt. Sprungit upp och ner till och från lägenheternas allmänna tvättstuga säkert 6 ggr. Säkert 10 kilo tvätt. Härligt.
Mellan att hänga upp tvätten för att torka och ladda maskinen så har jag sprungit upp och städat lägenheten som nu är riktigt ren och fin. Det som återstår nu är svenska recensionen, men vad fan, den tar jag imorgon. Man lever bara en gång.

Trevligt lov detta, träffat många nya människor- mycket trevligt. Fått hela 4 meningar som handlar om mig..eller...mitt rum..., i ett blogginlägg om kontrollbehov, städning och vad detta kontrollbehov ger för konsekvenser, (inte dåliga sådana). Ätit, inte shoppat loss, sovit, min facebook har vid flera tillfällen varit utloggad, och vid de få tillfällen när den inte har varit utloggad så har jag lyckats bli räätt så bra på att skriva "snitsiga" kommentarer på de flesta oupptäckta ställen och miljöer.
etc, etc...
Jag har lyckats titta på 22 avsnitt utav Orange County, irriterat mig på karaktärerna och deras syfte där.

Nu kallar ännu ett avsnitt. Detta blir mitt 23. Så tekniskt sätt så kommer jag innan 00.00 denna sista sportlovsdag ha tittat på minst 24 st 41,58 - minuters avsnitt. Respekt.

Natti natti kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0