< Till bloggens startsida

Hejhopp

Nu har jag skurit potatis...skalat den..fast det gjorde jag innan. MM!
Det blir kött och potatisgratäng med den berömda såsen! aaaaah! gottgottgottGOTTGOTTGOTT.
Jag saknar min mupp ganska mycket...men snart kommer hon hit! JA :D
Fick en jättefin kommentar också :D

 

sofiiaa om Det var en gång en gång, och den var sandad.:
miihhihih :D jag får mobilen imorrn :D :D :D :D :D :D :D Jag använder din tröja mycket mycket väl.. ;) :D <3
IP: 84.217.193.67
12 Juni, 17:56



hihi! Vad bra :D :D :D :D :D SMSA MIG DÅ :D :D  :D :D

Imorrn åker jag hem..sen åker jag ut på tisdag igen! Men..vi höres! Nu ska jag typ stänga av datorn..eller nåt. ÄR FETT TRÖTT OCH SER UT SOM EN ZOMBIE! Verkligen! Det är först nu när sommarlovet börjat som man känner hur j*vla trött man är :O
Tänk att we do this for a livíng? Kan vi inte ha allt sånt inprogramerat i vår hjärna? Så slipper vi allt detta!
Jag vill gå på dagis igen..

vill du? :)

sandra och moi :)

Kommentarer
Aliiice

kompassen :d

2010-06-12 @ 23:47:11
URL: http://yuwanalicezhang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0