< Till bloggens startsida

lite svar och lite tal = Frågor

Saaaaandra om Grön, blå, gul, orange, silver..SÅ MÅNGA FÄRGER!:
O M G !

Du har en header igen YAAAAY :D :D <3


Svar: Ja
haha nejmen den är jättefin varav issas förtjänst!

03 Juni, 21:42
Amanda Forssberg :) om Desperate Housewifes 2010:
heeeey, vänta lite va?! Neeej, det där var Vad-fan-han-nu-hette Young! PAUL! Paul Young! Med sonen Zach? Som blev disatt av en tant som skar av sig två fingrar och drog ut och gömde sig så alla skulle tro att han dödade henne? Arma männoiskor som inte kan Desperate HousewiVes(inte f ;)

svar:  Vad menar du med...ahaaaa jag fattar!! Haha stavar alla fel där eller ;)
heyyyy amanda, lyssnar du? Lyssnar du?
- Du har koll ;)<3

02 Juni, 22:41
Vickis om Hela dagen har jag suttit och tänkt på...:
får jag vara med i dina sommarplaner?? ^^ <33333

svar: maybeeee :D yes!

02 Juni, 18:29
Sandra om Desperate Housewifes 2010:
Som svar på din fråga... Jag tror att det är Rex, Brees gamla man som alla tror är död.

Men jag har inte tittat så länge så jag vet inte :P

Svar:
Sant..du vet inte så mycket ;)

02 Juni, 16:17
Krista ([email protected]) om Svenska:
rolig bild :D

Svar:
Ehhh, tack? :D haha :)
02 Juni, 09:00
Issa :) <3 om HOLY!:
naaaw :D du är så sötnosig :D <3

svar:
Taack :D mhihi

01 Juni, 21:19
Bella om John Frieda:
Tönt! :D

svar: Vad är du då din enarmade maskros? :D ;)
01 Juni, 20:43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0